Vi tilbyder landsdækkende og fleksibel afhentning af madaffald

Daka ReFood tilbyder en sms-service, hvor du får besked dagen før en afhentning.

Hos Daka ReFood er planlægning og logistik altafgørende for at imødekomme vores kunders behov. Vi har derfor udviklet et avanceret og dynamisk logistiksystem, der gør os i stand til at komme ud og samle ind, når der er brug for det. Vi værdsætter et tæt samarbejde med vores kunder, der muliggøre at man som kunde kan man aftale en bestemt afhentningsrytme eller justere afhentninger løbende, når det er nødvendigt. Du kan altid kontakte kundeservice, hvis dit behov ændrer sig, også blot for en kort periode, fx i ferier. 

 

Vores afhentningsservice er landsdækkende, og vi kommer rundt i hele landet hver uge, enkelte steder dog kun hver anden uge. Vi planlægger turene, så CO2-udslippet reduceres mest muligt og bestræber os på at samle så meget som muligt ind, på den kortest mulige rute. Derfor sætter vi pris på gensidig fleksibilitet. Jo mere fleksible vores kunder er, desto bedre ture kan vi planlægge.

 

I Daka ReFood ønsker vi at gøre det så let som muligt for vores kunder at genanvende. Derfor har vi en sms-service, så du får besked dagen før hver afhentning. Så behøver du ikke holde styr på kalenderen. Ring til os på +45 7027 2030, og oplys mobilnummer eller e-mailadresse for at blive tilmeldt ordningen.




Legal Notice | Disclaimer | ©2008-2017 Daka Denmark A/S, Dakavej 10, DK-8723 Løsning, CVR-nr 33776039, +45 7674 5111, daka@daka.dk